کنترل کامپیوتر با موبایل

 

آیا تا به حال به عبارت Remote برخورد کرده‌اید؟ Remote به معنای کنترل کردن چیزی از راه دور است.
با استفاده از نرم‌افزار Control Freak می‌توانید رایانه خود را در گوشی همراه خود Remote کنید. برای اجرای این برنامه به نرم افزار winamp نیاز دارید.
نرم افزار Control Freak به شما توانایی آن را می‌دهد تا بتوانید بوسیله‌ی گوشی‌های بلوتوث دار دارای سیستم عامل سیمبیان، نرم افزار Winamp و رایانه‌ی شخصی خود را کنترل نمایید و بتوانید فایل‌های چند رسانه‌ای مانند فایل‌های صوتی و یا فایل‌های تصویری را اجرا نموده مکث دهید متوقف سازید به جلو یا عقب حرکت دهید و یا صدا را کم و زیاد کنید .
اگر در برنامه Winamp از دکمه‌های اجرای فایل صوتی یا تصویری، Pause،Stop، بعدی، قبلی و ... به وفور استفاده می‌کنید و نیازمند تمام این دکمه‌ها در گوشی خود نیز هستید مطمئن باشید دقیقا تمام این امکانات بر روی نرم‌افزاری که روی گوشی نصب می‌شود نیز وجود دارد. 
 

به ادامه مطلب مراجعه کنید : 

ادامه مطلب ...

حل مشکل بالا نیامدن و عدم بوت ویندوز با 10 ترفند فوق العاده

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی صبح اول وقت کامپیوترتان را روشن می‌کنید، می‌بینید ویندوزتان بوت‌ نمی‌شود. در این زمان احساسی که به آدم دست می دهد شبیه زمانی است که آدم اشتباهی سوار اتوبوس شده باشد و بعد از رسیدن به مقصد متوجه قضیه شده باشد! در این هنگام بهتر است که ابتدا کمی کنترل خود را حفظ کنید تا ببینید که چه‌ کاری باید انجام دهید. این مشکل دلایلی از جمله : پاک شدن فایل های بوت ویندوز، ایراد در بوت سکتور، تغییرات نا به جا در رجیستری، ورود ویروس های مخرب به سیستم و... دارد که همگی نیز به سادگی قابل برطرف شدن هستند. برای حل این مشکل و رهایی از آن احتمالا اولین گزینه اکثر کاربران ، تعویض ویندوز خراب می باشد. اما عجله نکنید و دست نگه دارید! راه های بهتری نیز برای رفع این مشکل وجود دارد؛ بدین ترتیب که قبل از هر چیز، ویندوز ابزارهایی را برای رفع اکثر این مشکلات قرار داده که بسیاری از کاربران از آن بی خبرند و گاهی اوقات به دلیل عدم بوت شدن ویندوز، حتی مجبور به حذف اطلاعات حیاتی شان می شوند. اما در این ترفند به بررسی 10 روش برای رفع کلیه مشکلات ذکر شده بدون نیاز به تعویض ویندوز می پردازیم و به عبارت بهتر راه حل کلیه خطاهایی که باعث بالا نیامدن ویندوز می شود را در این ترفند بیان می کنیم. پس در ادامه مطلب در ترفندسیتی با ما همراه باشید. 

 

بقیه در ادامه مطلب : 

ادامه مطلب ...

روشن کردن کامپیوتر به شکل اتوماتیک و در زمان دلخواه

ممکن است شما نیز دوست داشته باشید به هر دلیلی سیستم خود را در یک زمان معین و به شکل اتوماتیک روشن کنید. این کار با ترفندی ساده از طریق بایوس سیستم امکان پذیر است. هم اکنون به معرفی این ترفند میپردازیم.  

بقیه در ادامه مطلب : 

                        

ادامه مطلب ...

حل مشکل بالا نیامدن ویندوز XP پس از بروز مشکل

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از نصب نرم افزار خاصی یا تغییری در رجیستری، دیگر ویندوز XP شما بالا نمی آید. اما آیا تنها راه دسترسی دوباره نصب مجدد ویندوز است؟ خیر! راه دیگر و ساده تری هم وجود دارد که به شما معرفی خواهیم کرد.
 

بقیه در ادامه مطلب : 


                                                                          

ادامه مطلب ...

18 قابلیت جالبی که ویندوز 7 دارد و سایر ویندوزها ندارند!

                           

این روزها بسیاری از کاربران در تب و تاب تهیه و نصب ویندوز 7 هستند. تعریف‏ها و نقدهای مختلفی که از ویندوز 7 شده باعث شده است که بسیاری از کاربران که تجربه خوبی از ویندوز ویستا نداشته‏اند به این ویندوز جدید تمایل پیدا کنند. علاوه بر آن آمار کاربرانی که پس از استفاده از این ویندوز از آن اعلام رضایت کردند بالا بوده و این موضوع نوید روزهای خوشی را برای مایکروسافت به ارمغان آورده است. اما در این میان عده‏ای از کاربران هستند که عقیده خاصی را دنبال می‏کنند. آن‏ها معتقدند که ویندوز 7، همان ویندوز ویستا است که توسط مایکروسافت کمی کاربر پسند‏تر شده است. در نتیجه همچنان ویندوز XP را ترجیح می‏دهند. اما شاید واقعیت چیز دیگری باشد. تفاوت‏های بین ویندوز 7 و ویستا قطعاً چیزی فراتر از یک تغییرات کوچک است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 18 قابلیت جالبی بپردازیم که در ویندوز ویستا و سایر ویندوزها از هیچ یک از آن‏ها خبری نبود. قابلیت‏هایی که هر یک به خودی خود یک تغییر جدی محسوب می‏شود. 

 

بقیه در ادامه مطلب : 

ادامه مطلب ...

افزایش سرعت و کارایی فایرفاکس با بهینه‏سازی پایگاه داده آن

                                   

اگر از کاربران دائمی مرورگر فایرفاکس باشید حتماً تاکنون متوجه شده‏اید که پس از گذشت مدت زمانی از کار با این مرورگر، رفته رفته سرعت و کارایی آن نسبت به گذشته کاهش می‏یابد. به عنوان مثال مرورگر دیر بالا می‏آید یا گاه و بی‏گاه هنگ می‏کند. مهم‏ترین علت بروز این مشکل را می‏توان در ذخیره شدن نامنظم اطلاعات در پایگاه داده (Database) مرورگر جستجو کرد. این آشفتگی در ثبت اطلاعات به مرور باعث کندی عملکرد مرورگر می‏شود. در این ترفند قصد داریم به معرفی ترفند ساده اما کاربردی بپردازیم که با بهره‏گیری از آن می‏توانید این آشفتگی و بی‏نظمی اطلاعات ذخیره شده را سر و سامان ببخشید و دستی به سر و روی پایگاه داده مرورگر بکشید. 

 

بقیه در ادامه مطلب : 

ادامه مطلب ...